search this blog!

Wednesday, August 1, 2012

Dear Allah..

Assalamualaikum..pantasnya masa berlalu. Skg dah masuk bulan 8. lebih kurang suku bulan lagi nak melangkah ke tahun baru..MasyaAllah..di mana sudah aku sekarang. Moge semuanya baik-baik saje. Harini aku bangun dengan perasaan yang kurang enak. Apatah lagi aku sudah missed sahur aku pagi tadi. Hilang la keberkatan pagi tadi. Dapat pula tabir mimpi yang kurang baik. Aku jadi takut..serba tak kena aku pagi ni..harap-harap mood ni tak merosakkan hari Rabu yang indah ni..mungkin juga tak baik percayakan mimpi. Aku ccuba fikir yang positif. Terima ketentuan Allah dengan seadanya..tapi hati aku tetap jugak bimbang..alunan bacaan dari sheikh Ahmad al Ajmy lagi menambahkan kesayuan di hati..


Ya Allah, jangan duga aku dengan sesuatu yang aku tak dapat nak terima..moge semuanya ok je..insyaAllah..aminn

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...