search this blog!

Tuesday, August 10, 2010

samat datang~


pejam celik da nk msuk bln pose..so if tade pape halangan sok umat islam akan mule bpose:)
bile msuk je bln pose, mcm2 lam fikiran kite.ade yg sebok2 tny bazar mn nk serbu..menu ape nk sumbat lam perot..port mn yg best nk start niage..ehh pose taon lps da gnt ke lom..mcm2~

bg aku pose taon neh amat d nanti2kan..cabaran menuntut ilmu d bln ramadhan agak challenging bg aku..mnahan napsu dan mulot dari carutan,jan mengeluh ms lam kls ahaaa..dan jan nk lemaw sgt if kls yg smp kul 6 tu ye..tingat zmn2 jahiliah dlu..ms aku kck2 aku de gak curik2 num ayo ms mnd.haha...tp tu dlu je.ms aku kck2.skg da beso..nonsense nk wt sume tu

bln ramadhan bln spesel tuk umat nabi muhammad..byk kelebihan yg bley kite grab slaen drpd dpt mkn mknn yg sodap2~euw!peluang tuk solat terawih jan kite abaikan..antare kelebihan solat terawih mlm pertama ialah diampunkan dose org2 yg beriman sebagaimane keadaannye br d lahirkan:) menarek kn...

wt sume..aku ucapkan samat bpose dan samat beramal:) even aku tlambat n x dpt nk solat terawih mlm neh..arghhh sgt sdey..tp xpela nx wik kite pose sme2 okey:)

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...