search this blog!

Monday, September 20, 2010

done my work n off to...

aku tpakse bkje keras,,kuat dan pure2 rajen haha..bgn pg.tigt plak x cr lg no epf laki aku.da send enquiry,,pat lah kaw reply.article rvw da aku siapkan..kje len bsusun2 tgu aku siapkn..sebok jelah kaw neh!

aku ade ms 5mgu je lg nk siapkn mcm2 mak nenek asemen,,proposal,,stdy tuk fnl bla3~bosannn
aku x kire aku x dulik yg aku taw mgu ni jgk aku nk siapkan kje2 aku n off to penang!ohh tuhan kau tlg la aku..ks la aku can nk lari ke sne jap b4 pulang semula ke s.alam y indah,cun lg permai tambah2 lg dok kt uitm neh...heaven* wink2!

penang ang tgu aku naa...aftr dpt direction dr mbr aku owg penang neh dan aku pon seperti igt2 lpe cane nk ke sne..island?jeti?xlalu jambatan?ahhh byk lak rules d jln rye neh..de rzki smp lah aku hahaha

hoyeah2...heading to penang dis wik!aminnnn

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...