search this blog!

Tuesday, December 28, 2010

harini hari perlu CHILL

harini cuaca sangat baik..aku suka cloudy n windy..aman.kain pon cpt kering haha.mak soh angkat kain,,aku kata 'kejap lg' hehe


aku tade selera nak makan..tapi tummy ku lapar!nanti lah aku makan..sori perut..mgu depan sudah tiada masa tuk bersenang lenang..so harini hari perlu chill.habiskan hari2 terakhir dengan menikmati lagu2 lama so7..lagu zmn skola dulu..


tem2 mcm ni aku teringatkan mereka2 yang telah pegi meninggalkan aku..ada yg pegi tah ke mana.ada yang pegi mengadap Dia..baru2 ni aku mimpikan arwah tok wan..aku rindu dia.aku xpnh lupakan dia..dia ajo aku ngaji masa kecik2..aku tolong bukakan ubat dia sebab sebelah tangan tok wan paralyze.aku rindu tot,,kucenku yang manja.tot,,masuk syurga jan lupa kami ya!


harini juga aku rasa sedikit fobia..fobia membiarkan dia terus aktif d laman sosial.takut kalau2 yang dulu terjadi lagi.makanya sebelum nampak apa2 lebih baik kita tutup mana2 lubang stalk haha..penat rasanya menjadi sorg stalker yang tak berbayar haha..padan muka anda..sapa suruh!


apa aku merepek di the repekan ni?haha...harini kan hari perlu chill...aku mau senyum..senyum sambil terkenangkan mereka yang super duper hebat dalam hidupku..:) 

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...