search this blog!

Sunday, December 18, 2011

A new me

Selamat petang diriku..Alhamdulilah..harini lebih baik dari semalam dan semalam dan semalamnye =D kan indah kalau perasaan ni dah lama datang dari dulu. Tapi takpe lah kita kena belajar dari kesilapan. Lepas ni tak payah nak cemburu buta dah, nak prasangka, nak maki hamun especially kt Facebook. LOL! Dah tak payah nak sarcastic sangat haha..Rupanya teruk jugak aku ni ye haha. patut la orang tak suka:p Hanya yang rapat je tahu aku ni macam mana. Perhaps..


Ibarat dah terhantuk baru terngadah..baru aku sedar yang aku ni dah cukup tua nak berperangai seperti budak-budak. Maafkan aku..Pada yang tertempias sama, aku minta maaf. Even this apology tak terucap pada korang sume. Kehkeh..And sekarang aku sudah mampu tersenyum, ketawa dan menikmati kehidupan di luar tempurung. Banyak rupanya benda-benda menarik yang aku belum explore. After rain, comes a rainbow. Moga perasaan ni kekal. Amin...And yang paling best, aku dah dapat makan dengan girangnya! Rasa macam berat badan dah berjaya naik. yay!


# Officially quit from be a Stalker. Bangga seyh!

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...