search this blog!

Wednesday, January 11, 2012

Finally..

Selamat pagi diriku..Alhamdulilah maseh lagi bernyawa..Dapat bersua dengan orang-orang yang penting dalam hidupku. Finally..aku rasakan antara kami sudah tidak ada sengketa. Ini yang aku harapkan. Yang putus hanyalah perasaan kasih sayang dan cinta, bukan persahabatan. If dia tak meminta maaf sekalipun aku tetap maafkan dia. Sedangkan nabi yang maksum ampunkan umatnya..Ini kan pula aku yang menimbun dosanya..


Kini aku semakin tenang. At least aku tahu dia juga tiada dendam terhadap diriku..Satu pesananku..Andai kau masih lagi dalam kekusutan dan kesedihan, amalkan membaca surah Yaasin selepas solat kerana surah Yaasin adalah jantung Al-Quran..

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...