search this blog!

Sunday, June 24, 2012

24th on 23rd :)

Assalamualaikum...syukur masih lagi bernyawa, dapat bertemu insan-insan tersayang. Usiaku sudah meningkat. Tahun ini sudah 24. Character macam gadis umur 24 kah? Haha yang itu aku tak pasti..Terima kasih atas ucapan dan doa rakan-rakan. Aku sangat hargai..moga kita semua diberkati..InsyAllah..


Terima kasih buat Saniku yang sudi datang ke sini..Such a lovely moments with u last night:) terima kasih bawak aku jalan-jalan, tgk wayang dan my first time pegi speedcity even dekat je dgn rumah sewa aku ni hehe..pengalaman yang best..n tq for the present:) a gift from heart..what a cute wrapped hehe..<3


I'm so sorry if menyusahkan kamu..thought that dia akan straightaway balik..rupenye singgah tdo kat R&R je..aku rasa sangat bersalah..I'm so soryyyyy....aku tau dia lapo.tu yang pukul 11 lebih still ajak aku p makan nasi..tapi apakan daya perut aku dah tak mampu nak jamah apa2 makanan even dipujuk mcm mana pn huhu..perut dah masuk angin la syg..sorry for leaving u mkn sorg2.gotta run away belakang kedai sbb rasa nak vomit huhu..


Neway..thank you sume..syg sume,syg slalu:)

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...