search this blog!

Sunday, October 14, 2012

Bina impian

Assalamualaikum..pagi Ahad yang menyenangkan hati..terima kasih ya Allah, masih lagi berpeluang untuk membuka mata, meneruskan hidup dan dapat berhubung dengan yang tersayang..ceria sungguh suara kakak dan mak pagi ni :) Pagi subuh yang disambut dengan perasaan yang tenang lagi gembira..tergerak hati ingin mengejutnya untuk solat Subuh padahal harini bukan hari bekerja dan sememangnya aku sudah tahu yang dia bangun terlebih dulu dari aku..saja nak test kesayangan saya ni dah bangun ke belum..dari riak mesejnya dia mungkin fikir aku mamai or lupa yang harini hari Ahad..hehe sampai tanya "..tp harini Ahad kn yunk..nk p ofs ke cyg.." hehe saja nak pastikan awak sudah bangun..:)

Terlajak kami berbicara, katanya malam tadi mimpi best..dia masih berteka-teki pasal mimpinya tu..di suruhnya aku teka..alamak agak susah nak diteka ni..tanpa banyak bicara dia pun cerita la pada aku..katanya malam tadi dia mimpikan kami berdua daki gunung kinabalu, sampai ke puncak. Siap plan nak daki gunung lain pula tapi sudah terjaga..:) Tafsir mimpi yang baik..mungkin akan mencapai kejayaan atau bina impian bersama..mudah-mudahan Allah berkati..yang baik datangnya dari Allah..aku doakan semuanya berjalan dengan baik..aku masih lagi tersenyum sehingga kini. Harapan dan doaku agar kita sama-sama berjaya dan dapat capai impian kita bersama..

terima kasih ya Allah..moga pertemuan ini membawa 1001 rahmat serta kebahagiaan buat kami semua. malam tadi dia mms gambar ummie dan alia..dua beradik yang comel dan dah besar :) sambil melihat, aku mengharap..harapanku agar suatu hari nanti aku dapat jadi sebahagian dari keluarganya..aku dapat rasakan dia datang dari keluarga yang baik-baik..melihat air muka abahnya, maknya, abang serta kakak2 nya sudah cukup memberi jawapan yang sempurna pada aku..wajah yang diberkati..ada ketenangan di situ..moga Allah menyambut baik harapan ini..insyaAllah aamiinn:)

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...