search this blog!

Friday, January 11, 2013

stay strong deary..

Assalamualaikum...selamat berhari Jumaat..ermmm banyak benda yang aku nak ceritakan..harapan aku agar ujian yang menimpa ni dapat membuatkan kita menjadi lebih kuat dan muhasabah diri...ada sedikit masalah di office nye..inner conflict yang bermula sejak bulan 6 tahun lepas akhirnya meledak juga baru-baru ni..aku dapat rasakan kesedihan yang ia alami..tapi Alhamdulilah aku rasa dia masih mampu bersabar dan mengawal rasa marahnya walaupun dia dah menjadi mangsa keadaan..kalau keputusan untuk tukar bahagian tu baik untuk dirinya dan orang lain, aku doakan moga semuanya dipermudahkan..aku tau dia bukan macam tu, jenis yang takkan mengalah...sehari dua ni dia banyak meluahkan rasa kesal dan sedihnya atas apa yang berlaku..aku doakan yang terbaik untuk dia..

Di sebalik apa yang dah terjadi, dia sempat berkata; syg, bila sani fikir balik mungkin ada hikmah disebalik apa yang dah jadi walaupun hati ni sedih dan tak dapat terima..tapi ni la peluang untuk kita muhasabah diri, duduk bercakap seorang diri, betulkah kita memang seperti apa yang orang lain katakan..

Aku betul-betul admire sikapnya yang matang tu..dia banyak beri nasihat pada aku..pasal study, pasal hidup and baru-baru ni pasal dia minta maaf sebab jarang ajak aku keluar..katanya antara kita ni masih ada batas-batasnya..demi Allah, saya sayang awak...

Aku doakan semoga semuanya dipermudahkan..susah senang kita hadapi bersama..moga kekal hingga ke syurga...di hari Jumaat penuh barakah ni moga Allah angkat doa orang yang teraniaya...syg, don't give up..I always pray the best for u

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...