search this blog!

Wednesday, April 10, 2013

Suasana...

Assalamualaikum..hari Rabu yang agak hambar..sejak kebelakangan ni rasa macam ade yang tak kena je..letih jugak nak menghadapi suasana yang macam ni..fokus aku pada kerja agak terganggu tapi aku pura-pura cool je..ermmm somehow, I miss the old us..abang yang banyak celoteh, mesra dan rapat dengan fana..cuba pujuk diri dan datangkan aura-aura yang positif je hehe..

Aku sendiri pun tak tau ape puncanya..adakah kerana ego?aku masih mencari masa untuk slow talk dengan dia..mungkin malam ni..malas aku nak biar melarat macam ni..kadang2 terfikir jugak dalam dok buat perancangan ni, kami masih kurang serasi di sana sini. tah la semuanya aku serahkan di tangan Allah..tak mau kesilapan yang dulu jadi lagi...InsyaAllah even kita jauh tapi moge Allah sentiasa merahmati kita, mudah-mudahan kasih sayang sentiasa terjalin..kerana Allah kita bertemu dan kerana Nya kita berpisah..

Fana still simpan senyuman abang..even how hard the situation is, I still can smile..Alhamdulilah :)

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...