search this blog!

Sunday, June 23, 2013

On my birthday...

Assalamualaikum..Alhamdulilah thank you ya Allah, beri kami peluang untuk hidup...masih ade kesempatan untuk bertaubat..Hari ini genap usiaku yang ke-25..pejam celik sudah suku abad aku bernafas di bumi Allah...Terima kasih ya Allah, tanggal tarikh ini, kau utuskan seorang yang berhati mulia yang aku panggil mak, melahirkan aku dengan susah payah...sungguh pertarungannya itu adalah sebuah syahid..

Alhamdulilah ya Allah, selesai solat sunat jam 1 pagi tadi, aku merenung kembali di mana aku sekarang...banyak nikmat yang Kau beri..mudahan kami jadi hambaMu yang bersyukur..Aku berdoa ya Allah agar aku jadi anak yang baik, berjaya di dunia malah di akhirat, jadi hambaMu yang jauh lebih baik dari dulu..

Terima kasih buat family dan kawan-kawan yang mendoakan..mudahan Allah angkat doa kalian tanpa sedikit hijab pun....aminnn

Buat abg, fana tau abg busy. Mungkin abg lupa harini birthday fana :) Tapi tak mengapa..mudahan abg doakan fana tiap kali lepas solat...

Thank you Allah, thank you semua...

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...