search this blog!

Sunday, August 4, 2013

Iftar bersama :)

Assalamualaikum...Alhamdulilah selesai ramadhan yang ke-26..bermakna malam ni yang ke-27..subhanallah rebut peluang al-Qadar...harini berbuka dgn abg kat bangi :) even sekejap je tapi tak pe la kan..maklumlah sekarang ni cepat je masa berjalan..lagi pun dia nak terus ke damansara amik makcik lagi..moge selamat sampai ye bang...

Kesiannye lahaii aku ni bukan ingat jalan sangat padahal senang je pun haha..sorry ye bang huhu...finally jumpa jugak.siap bagi options lagi abg nak makan kat mana hehe..last2 dia nak makan kat haslinda sim hehe..chinese muslim food and aku suggest portugese chicken..nasib abg suke and dia ckp ok abg suke yg ni sedap..10 like..haha...so far ape yang di suggest dia suke..tomyam kat redwok pun dia suke..hehe ok lepas ISO ye...

Tapi tadi disebabkan soho/rimba aku rase macam nak...... huu..I was so upset during that time..well maybe abg terlepas cakap..dan2 counter balik, tanya aku macam2..padahal dia dah tau aku macam lain macam je haha..sampai rumah ngam2 azan Isyak. aku pun masuk bilik bukak tudung sume and terus landing kat katil and online..ok for the first time abg disclose kat fb dengan meng'tag' aku kat check in place..before ni just pic2 bese yang di share dari page je..kami pun malas nak show off kat wall tu...macam tak matang plak..ade beberapa rakan yang mula mengusik...mang dah lama di hidu tapi kami buat tak tau je...abg ckp tak boleh bagi tau org lagi..tapi lepas dia ckp nak datang merisik tu, dia pun mula ada keberanian untuk reveal pasal kami..kami harap rakan-rakan sama-sama doakan yang terbaik buat kami..dalam usik-mengusik mungkin ade sikit doa dan harapan yang terselit dari dorg hehe..

Thank you Allah, the most Gracious, the most Merciful..Allah the Greatest..thank you for your bless..

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...