search this blog!

Monday, February 9, 2015

Wifey and Hubby

Alhamdulilah syukur ya Allah...hari ni sudah 2 bulan 5 hari aku bergelar sebagai isteri. Alhamdulilah tak sangka akhirnya dia jadi suami aku dan aku jadi isteri dia..moga rumahtangga yang sedang dibina ni kekal sampai syurga Allah..

Tak banyak yang boleh aku katakan..moga kami saling muhasabah diri supaya kami dapat jadi yang terbaik buat kedua keluarga kami..moga dimurahkan lagi rezeki dan dikurniakan cahaya mata dalam masa terdekat ni..walaupun sedih terpaksa berjauhan tapi aku yakin rezeki Allah ada di mana-mana...walaupun hanya mampu jadi isteri every weekend je tapi aku harap setiap kali aku pulang aku akan buat yang terbaik untuk dia..


No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...