search this blog!

Sunday, May 30, 2010

patot ke kite berlari................................???

da lme x update blog..byk cte tuk d cte.tp tade ms nk tules hehe.aku tpakse update journal tqm yg cm ampeh lg..ermm sok la sambung kembali..

berlari??waktu skola dlu aku lah johan acare lari hehe.bile aku blari d tgh pdg yg sgt luas(xla luas sgt pon) aku ase cm kewl jek.sbb pe?sume org tgk aku blari ngn pantasnye seperti kuda padi wakaka..tp skg patot ke aku blari lg?pnt asenye.ermmm

desakan dan rasukan minda yg terbawa2 ngn napsu tlh mbawa aku berbicara soal lari.ape yg aku mepek neh??x mgkn aku tergamak nk wt sume tuh.tp apekah option yg ade tuk diri kami??
blari ibarat pelarian d palestin yg d jajah d bumi snirik.sgt x best dan x kewl.jd patot ke kite berlari?

aku yakin de byk pilihan yg terbentang d dpn mate.pe yg perlu aku wt ialah bukak mate luas2,mintak pendapat org len dan cube luahkan pasaan o prob yg tbuku kt sesape yg sudi mdengar..

p/s>>>>> jan biakan diri d pengaruhi ngn napsu dan jan cetek akal.aku bpesan pd diriku

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...