search this blog!

Monday, May 17, 2010

sumpahan dan makian yg berbakol2~~

erm sedo x sedo da abs cuti aku..da tlajak cuti pon wakaka..aku pny psl lah~ buhsan kot maw pulang semula ke u tuk ngadap short kos yg malarrrr...........tp pe bley wt.hamba turutkn ajelah!
tadapat nk bayangkan kembali ke klj d saat org len sedap menghabiskn cuti d umh,relax dan santai.uwaaaa.........

da la bilik tb pon jaoh.cane aku na tgk world cup neh.adesss.......lemaw lah!!
walo pape pon tabaek merungut..mengomel xpe kot hehe...

pulang ke kampus bermakne aku akan menghadapi 1masalah~bgn pagi!!! wt rum8 kuh tulun lah gegokan katel rangke besi tu yek!mekasey..........

d cni juge aku nk ucapkan ribuan trimas wt kampus kuh yg berjaye memanggil kami pulang sbulan 3mgu lbey awl drpd jadual yg senonye ye...taniah2

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...