search this blog!

Wednesday, August 3, 2011

Contest Kari Ngeri yang di nanti

Salam u ols..Bulan lepas admin Kari Ngeri dah announce pasal contest dorg tuk merebut t-shirt dorg yg super cool! aku dah pujok admin soh jual je tapi dorg taknak.. aku geram2 manje

skg ni dah banyak KN fans yang hantar horror story dorg. 7 contestants yg dapat jumlah LIKE plg banyak akan di kira sebagai pemenang. Perghhh mang boleh tahan klako, seram dan sadis lah cerita2 dorg tu haha. ade lawak cam sial pon ade haha. aku nak jugak cube nasib tapi bab2 contest ni mang aku salu tade luck lah. lagi pon idea pon keringggg. aku harap sgt after contest abs admin setuju nk jual baju tu..tapi aku rase mcm tak je..huhu

u ols kalo berminat nak bace boleh la jenguk2 kat sini www.contest.kari-ngeri.com 

I LOVE YOU KARI NGERI<3

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...