search this blog!

Monday, August 1, 2011

Skirt 'Hello Kitty'

Semalam aku teringatkan skirt Hello Kitty masa aku kecik2 dulu. Sumpah aku tak tau yang gambo kucen tu ialah Hello Kitty. Bile dah beso baru la aku tau natang neh orang panggil Hello Kitty ke..haha. Harini aku bukak balik album lama dengan niat nak mencari gambo skirt tu dan aku jumpa! Haha..ape yg bestnye tah la. Tapi betol la kate Yuna, setiap foto yang kite amk tu ade lagunye..Even aku tak guna Canon macam dia kan..sebab masa tu pak aku mampu beli Olympus je..Tapi camera tu serious rare gile. Mungkin harga dia mencecah ribuan ringgit kalo nak jual balik :)

Bile tgk balik gambo2 lame mang selekeh la aku ni kan..Ye lah masa tu tak kenal lagi blusher dan bb cream haha. tapi skg pon same je selekehnye. Kehkehkeh..tapi ape yang kompom tak same skg ni bila aku dah meninggalkan skirt Hello Kitty, baju poket papaya, teddy bear oren, basikal hijau yg ade roda kiri kanan, bantai busuk kale kelabu dan botoi susu yang aku salu gonggong masa tgk tv..ish3






baju hello kitty aku, tp xnmpk la.tp ni la bajunye haha

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...