search this blog!

Monday, October 3, 2011

Hari-hari pun blues

Assalamualaikumm...fan ohh fan. Aku datang nak menjemput ni. Nah kad undangan dari aku special tuk kawan lama. Wahh! Dah sampai seru ko ye..Alhamdulilah. Tahniah-tahniah:)

Sembang punya lah lama. Maklumlah agak lama tak jumpa..Mud kehappyan beliau jelas terpancar dari senyuman yang menampakkan barisan gigi beliau yang cantek tu. Dalam hati aku bermonolog...cepatnya masa berlari. Dulu kita sama-sama berlari ke kantin bile loceng rehat berbunyi Kringggg!!! haha. Aku yang lambat atau kamu yang terlebih cepat? haha tu la namanya rezeki...

Soalan maut di penghujung perbualan. Alahaii susahnya hati aku nak menjawab. Untung lah kamu, nanti anak-anak dah besar kamu pun tak la tua sangat. Hot mama la katakan haha...Malas nak bagi jawapan specific. Aku pun tak pernah lagi dengar dari mulut dia sendiri pasal perancangan masa depan ni. Relevant kah lagi ayat 'Pelan-pelan kayuh dan take it slow' di zaman skg ni? 

Neway congrats my dear friend..sorry tak terjawab soalan kamu. Tapi at least aku senyum ikhlas kan. Haha!

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...