search this blog!

Monday, October 24, 2011

Monolog hati

Aku bukanlah seorang yang sempurna tapi aku sentiasa berharap ketidaksempurnaan aku boleh menjadi pelengkap pada kesempurnaan seseorang..boleh ke macam tu? Hurmmm


Di saat aku pulang dari jauh, aku mengharapkan ada hidangan yang 'istimewa' di meja makan. Macam mana si kakak pulang ke rumah. Tapi ada kalanya aku hampa. Terlalu berperasaan kah aku? Walau macam mana pun rumahku tetap jua lah syurgaku. Baru beberapa ketika meninggalkan rumah, aku sudah mula merinduinya. Teringatkan kucing-kucing kesayangan. Mungkin juga aku seorang yang membosankan. Asyik memerap di rumah. Duniaku hanyalah bersama mereka. Aku suka bercakap dengan mereka. Mampu membuatkan aku ketawa. Haha..


I want to be the happiest person in the world..*eventhough i have to pretend to be that way. Sooner or later, things are getting better. My hand was made strong by the hand of the Almighty. So...I end up this stupid monologue with a very positive thinking :)

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...