search this blog!

Tuesday, November 15, 2011

lagi

Harini sama macam semalam,  teruk. Bertambah teruk bila berat aku kurang lagi 1kg. haha patut ke aku gelak. lain yg aku expect lain pulak yang jadi. Hurmmm...apelah nasib. Hampir terfikir nak buat sesuatu yang silly..tapi tetibe semalam aku baca satu majalah ni. selalu aku baca tapi jarang sangat aku beli..selalunye baca yang kak dina punye je hehe...cube muhasabah diri. Rakan-rakan ade yang membantu, ade yang menambah cuka di hati ni dan ade jugak yang memberi harapan yang tak patut-patut! 

Macam-macam persoalan dalam tempurung kepala ni. Salah yang mana? Apa aku dah buat? Jahat ke aku ni? Takde yang baik ke dalam diri aku ni? I'm perfectly imperfect...sekarang baru tahu rasanya menagih peluang-peluang yang ada..tu pun kalo ade la...even time can't heal everything..ke kiri salah, ke kanan salah, nak berhenti lagi la salah. Buntunyeeeee....T___T

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...