search this blog!

Thursday, November 3, 2011

I DON'T EVEN CARE!

Monink diriku..haha. Pagi ni baru aku nak kelebek balik form kat sgs huhu. Hope aku boleh di consult under Dr Husniyah..Aminn..I don't care about the other people. Don't ever psycho-psycho me with ur gaji yang ribu-riban kalau hati tak senang dan asyik mengeluh..I've learnt from my mistake. Jangan sesekali mengeluh tambah-tambah depan ilmu. Takde kerja yang mudah. Even nak makan pun susah. Kau ingat makanan tu nak hadap depan kau ke kalau kau tak cari haha. 


Buat yang sudah di employ, kerjalah bagus-bagus. Jangan merungut. rezeki tu datang dari titik peluh anda sendiri jugak. Buat yang masih mencari-cari, jangan sesekali buruk sangka dengan Allah. Sustenance is everywhere. keep on finding ok. Buat yang pursue study, jangan lah rasa diri tu ketinggalan nak kumpul harta, nak kawen and what-so-ever...Ilmu tu adalah harta yang tak ternilai ok. hope boleh reuse ilmu yang kita dah blaja masa kat u dulu. 


Aku tak mau toleh kiri, kanan apatah lagi belakang sebab plan yang aku nak atur ni ada di depan! Lupakan perkara yang remeh-temeh yang boleh mendatangkan migraine! I am who I am, no excuses!


Buat seseorang, ya...ego aku maseh tah ke mana. Tinggi melangit!

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...