search this blog!

Tuesday, April 3, 2012

Hey:)

Salam Selasa..harini 3 April, birthday bonda tercinta..moge pjg umur dan murah rezeki, bahagia di samping suami dan anak-anak tercinta hehe..tiada mak tiada la kami. Skg kami sume dah beso, we gain some experiences in our life. Sometimes we're able to cope with our own probs but sometimes we don't..but as long as we stick together, I think it makes me stronger and happy:)


Aku di sini ok-ok saje..masih dengan kerja-kerja sekolah orang dewasa haha..Harini jugak aku blur..maybe aku lapar sebab harini aku puasa. jasad di ofis tapi minda dan jiwa tah di mana..terbang melayang ke ipoh. teringatkan anak-anak kucingku..teringatkan rumahku syurgaku..teringatkan kamu.Semuanya sumber kekuatan aku.. Owhh rindu!

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...