search this blog!

Monday, April 23, 2012

Monday Blues!

Hye2..today is not a good start at all. Sakit kepala selalu buat mood aku hilang. Tak dapat nak fokus pada kerja. Kepala yang semakin berdenyut bagai nak pecah jadi bertambah teruk bile memikirkan chapter two yang masih stuck, report-report yang masih belum bersentuh, kerja-kerja tambahan dari lecturer. Pening, pusing dan macam nak muntah. Ya Allah, susah macam mana pun aku kena hadap jugak sume ni sebab ni jalan yang aku pilih and aku percaya ni la jalan terbaik yang Allah dah pandu aku tuk sampai ke sini. berhenti di tengah jalan bukanlah gaya aku. Alang-alang sudah masuk jalan kampung, redahkan saja laa...Wish me luck. I love me n my family hehehe

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...