search this blog!

Thursday, September 20, 2012

Pelbagai yang happy-happy

Assalamualaikum..selamat berehat-rehat di malam hari hehe..amk mood dulu sebelum nak start buat paper balik huhu..Actually nak cerita macam-macam cerita happy ni..semua laaa happy, takde yang tak happy hehe..First thing first, dapat offer teaching hehehe..budak2 degree sem berapa and subject ape yang tu aku akan discuss dengan Dr Fazli nanti hehe..means kena let go la offer lagi 1 yang aku dah accept 2 hari lepas cehhh...makanya bermula lah sesi sign contract huhu..adoyaii bpe byk progress report la kne buat start sem ni..2nd, dah sekian lama aku tak jumpa si cefy oren tu..ttbe semalam masa otw pegi eco1 aku terserempak plak dgn dia..perghhh dah cun siot...abis setiap angle aku amik gambo..dah macam kete aku plak kan haha..tapi siyes mang banyak improvement ni..caya lahh!! and 3rd, dia cakap drag kat Sepang ade minggu depan..ermmm takot plak tak jadi macam haritu..nak datang sini lagi katenye..bukan taknak kasi datang tapi hari Jumaat tu nanti dia betul2 baru balik dari Vietnam.. aku taknak la dia letih and tak cukup rest huhu..kalau datang sini hari sabtu, sah2 pagi ahad baru dia balik n sampai umah..dah tu isnin nak keje plak..adoyaii mang letih kottt...next time la ekk yunk huhu..ape lagi ekk yang happy? ehh banyak laa..nak cerita nanti sampai esok aku tak tdo hehehe..ok la nyte..:))

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...