search this blog!

Sunday, September 9, 2012

Perihal semalam..pranggg!!!!

Assalamualaikum..Selamat berhujung minggu. Hari Ahad yang indah tapi bila mengenangkan esok ialah Isnin aku terus jadi lemau huhu..tak pelaa kena la lalui jugak wuwuwuwu

Semalam dia datang ke sini. Agak lewat. Dalam jam 6.30 baru sampai di rumah aku sebab gerak dari Ipoh pun lambat huhu..Sampai sejuk kuetiaw kite tahu tak hehe..memandangkan maghrib pun semakin hampir, dia mengajak aku untuk solat di masjid putrajaya. Alhamdulilah..nampak gayanya boleh jadi imamku sebab solat tak diabaikan..tapi malu la plak sebab aku period haha. Macam tau-tau plak tu. Tanya aku nak tunggu kat kereta je ke?Aiseyyy baik aku keluar amik angin kat depan tasik tu je hehe..sempat la jugak snap beberapa pic sementara nak tunggu dia..

Lepas tu dia ajak turun kat bawah..minum2 katenye. Dia nak order kuetiaw tapi aku cakap alaa takyah la..dia tanya nape? Tadi dalam bekas tu ade ape? pandai ye pancing..(niat di hati taknak bagi tau) tapi takut plak dia order benda yang sama. last2 terpaksa la bagi tau. Hah terus excited bile dapat tau aku masak fav dish dia.terus taknak makan..nak makan kuetiaw tu je katenye...amboiii hehe tak tau la sedap ke tak..

Minum2 sambil makan fries. Skali drag battle kat sepang cancel la plakkk!!!punah harapan..please make ur way to speed city. Last2 ke speed city lagi la huhu..tapi ade pod kire puas ati jugak la..prangggg!!!! masa nak beli air kat speed city abang stall tu buat lawak plak..nak air ape? abg beli la ni air kasih sayang..air kasih sayang???haha aje lawak deme ni.aku dah tergelak-gelak kat belakang dia..adoyaiii

Dia jumpa kawan lama dia jap pastu ajak aku minum2 area balakong..mula-mula taknak makan sekali order ayam tandoori la plak hehe..takpela lapo sangat la tu..sampai di rumah, mula la tragedi calculation haha..bukan ape aku segan la asyik dia je yang spend. dah la agak jauh travel dari ipoh-kl.penat plak tu..dok lawan tolak-menolak duit. last2 aku paksa jugak dia amk. Yesss!!

Pukul 7pg tadi baru sampai rumah..Alhamdulilah.. rase bersalah katenye sebab amk duit tu..aku lagi rase bersalah kalau dia tak amk..tak pela aku betul2 ikhlas ni..

"Monink yunk. br selamat sampai umah..tq sbb tapau kuetiaw yg dap 2.xde la brlapo balik td hehehe tq ye yunk" 

Sedap katenye..ade udang.maybe dia suka..aku takde ape nak bagi..setakat masak cincai2 bermodalkan tak lebih RM10 jela yang mampu hehehe..

Ok la macam panjang plak entry yg ni kan..lastly saya nak cakap saya suke naik cefy awak..pranggg!!hehe dan saya pun sayang awak:)

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...