search this blog!

Wednesday, November 28, 2012

Angel from the earth

Assalamualaikum...selamat pagi rabu..baru saja menyiapkan kerja..banyak lagi yang menunggu..mata panda la jawabnya datang ofis kejap lagi hehe..terlanjur berchatting di FB tadi dengan seorang kawan atas kawan..dia yang aku kenal melalui page Kucing Perlis..sahabat baik kepada dia :) 

Tah la macam mana, tak semena-mena sahabatnya menceritakan tentang dia..en shamsul dah aku anggap macam pakcik sebab usianya yang lebih tua n dah pun berkahwin..Alhamdulilah..aku makin pasti siapa dia yang sebenarnya..memang tak salah pilihanku insyaAllah...

kate En Shamsul, dia ni jenis yang lembut..selalu je kena hambat masa di hostel dulu hehe..ehh kena buli ke? Biasa la..katanya awak ni lembut orangnya..gurlppp lembut? aku kehairanan haha..katanya bukan badan yang lembut..tapi jenis yang senang bawak berunding..lembut hati..dulu sama-sama 1 rumah sewa di KL masa praktikal..kata En Shamsul tu la sahabat plg baik yang dia pernah jumpa and susah nak jumpa orang macam awak..dah lama tak jumpa dgn awak katanya...

Dah tentu aku terkedu! stalker? dah lama rasanya aku tinggalkan jenayah stalker ni..malas nak ambil pusing..tah macam mana tadi sahabat dia yang berkongsi cerita..tanpa aku bertanya ape2 :) Itulah kalau Allah nak tunjuk perihal seseorang tu, Dia akan tunjuk jugak walau macam mana skali pun..:) memang, aku akui susah nak jumpa orang macam dia..macam angel from the earth :)

Moga jodoh kita panjang...saya sayang awak <3>

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...