search this blog!

Saturday, November 10, 2012

Barakallahu lakuma..

Assalamualaikum..Sabtu yang indah..tarikh yang cantik juga..10.11.12...ramai yang amk kesempatan untuk mendirikan masjid..tahniah..doakan saya dan kwn2 yang still bujang ni cepat2 naik pelamin juga ye :) seronok dapat attend majlis sahabat lama masa zaman diploma dulu..tahniah dija n emi :) seronok juga dapat jumpa kwn2 dari zaman dip ke zmn degree dulu..Alhamdulilah semuanya dah berjaya membina kerjaya masing2..murah rezeki semuanya..walaupun aku masih berstatus student, tapi rezeki aku juga murah di sini..banyak benda yang aku belajar..cuma belum berkesempatan menempuh dunia pekerjaan yang penuh cabaran..kata mereka takde life dan sangat penat. begitukah? ohh aku takut tapi sedikit teruja..moga murah rezeki untuk saya dan keluarga..aminn

buat kesayangan, hati2 drive ye..fana doakan semuanye baik2 je..jage diri baik2 :)

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...