search this blog!

Friday, February 8, 2013

Mimpi, lucu dan ketawa comel

Assalamualaikum..hari Jumaat yang indah. Office sedikit lengang..maklumlah dah nak cuti CNY..aku pun half day je harini hehe..Semalam aku berbual agak lama dengan kesayangan..First time aku call rumahnye guna fon unifi free kat rumah tu..yela selama ni call mak je, tak tau nak call sape..semalam aku buat pre-test dengan dia.Soalan yang agak panjang and aku rasa perlu sangat2 buat penambahbaikan pada instrument huhu..dari soalan yang kami go through part by part, aku rasa aku sudah boleh membaca polar pengurusan kewangan encik kentoi kesayangan saya ni..Ermm not bad, at least memang ade buat saving..kate nak kawen...:p Ada jugak soalan yang berkaitan dengan orang yang dah berkeluarga. Hehe dia hanya ketawa..ketawa panjang plak tu, sampai aku suruh dia stop jangan ketawa dah haha..terungkit jugak pasal "pakcik" di pizza hut masa kami mula-mula keluar kat Alamanda dulu haha..comel

Haritu dia cerita yang dia mimpikan sesuatu..aku pun tanya la kenapa..dia cakap mimpi kami buka rumah penjagaan meow..haha lawak la.aku pun terkejut dan tanya eh, saya pun ade jugak? Hehe katenye mesti la ade..tapi mase tu kite dah hidup bersama la.ohh aku terkedu, tak tau nak reply ape..aku hanya ketawa dan cakap aje handa mimpinye ek..dia cakap macam betul, tapi harap2 bialah betul ek..dan suruh aku doa moge jadi kenyataan..insyaAllah sygku...

Tertarik dengan budi pekerti, sikap rajin dan matang, takde sebab untuk aku tolak apatah lagi nak menidakkannye..sama2 kita doa yang terbaik ye..:)

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...