search this blog!

Saturday, September 7, 2013

Perihal 31 Ogos

Assalamualaikum...Alhamdulilah..hari Sabtu yang menyenangkan..duduk di rumah sambil siapkan kerja..sikap aku yang mudah melenting masa nak starting buat kerja kadang-kadang buat aku ketawa sendiri..apa sudah tiada jalan keluar bagi mereka yang sabar? ish3 farhana....mungkin mengenangkan yang sekejap lagi akan gerak ke Melaka dan pulang semula ke Serdang esok membuatkan aku terkial-kial nak fix masa supaya tak lari dari due date huhu...mudahan semuanya berjalan dengan baik...

Minggu lepas dan 2 minggu lepas aku pulang ke Ipoh...tapi yang minggu lepas tu aku tak plan pun...tapi kesian plak kat abg..banyak kali tanya tak balik ke tengok abg nak bawak land rover ni hehe...Alhamdulilah masa tu urusan pulang ke rumah sangat mudah...segala-galanya mudah, hatiku rasa senang...:)

Malam tu aku minta izin dari mak nak pergi tengok abg...mak cakap ok nanti minta abah hantarkan...dalam hati takot nak cakap walaupun abah tu suke je kat abg...Esoknye jam 7 pagi abah cakap cepat siap abah nak hantarkan..wahh awalnyeeee

Agak meriah sambutan pada pagi tu...aku menyelit duduk paling depan semata-mata nak tengok intan payungku ni hehe...abg nampak segak dengan uniform ala-ala DO nye tu hehe...siap bersongkok hitam lg...tapi abg lambai sebelah kanan dia je..pada hal aku kat sebelah kiri..nampak dari riak wajahnya seakan tercari-cari..tapi tak pe fana nampak abg :)

Lepas selesai, dia bawak singgah ke HQ..ade kerja sket katanya...dan masa tu aku malu dgn officemate nye yang kuat mengusik...lepas tu abg bawak makan kat 1 tempat ni..katanye fames di Ipoh..alahai aku ni ape pun tak tahu haha..tq abg for the treat :) 

InsyaAllah lepas ni kite akan engage and 9 months after that biiznillah akan mendirikan masjid..permudahkanlah ya Allah..kami hanya merancang...mudahan Kau permudahkan...aminn...

# sayang semua, sayang selalu
*baju hitam ye
hehe

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...