search this blog!

Sunday, April 25, 2010

kerah.d kerah.dan terkerah~~~


ermmm arini stret dr pg smp mlm aku ngn kwn2 aku stdy gle babeng haha~gle ah IR..dr ptar4 fac engineering kmi mmulekan discussion. asl bkak mulot jew org usha haha.mayb term ktorg xsme ngn dorg.yela org len sebok ngn calculation n term lam engineering, kmi plak sebok ngn isu2 politik yg cm jadah haha.pe ble wt..da 2 yg d soh bljo hikhik.

smp kul 3ptg..still xmkn lg. aku da ase nk mkn je pen yg aku pgg haha.daus la neh~~aku pny lapo tp liao ckp 'sket je lg neh..kite truskn' adehhh aku mkn gak ko hehehe..terkerah aku hakhak.

ps2 da x thn sgt ktorg pon grk g sek2. mkn mkn dan mkn..licin kot pinggan aku haha..den cont blk stdy kt kfc..dilema..nk stdy kt luo ke dlm??d sbbkn kdegilan ktorg, abs bsh kne ujn..ngn alasan nk open air kunun haha~sori ye daus..

byk info aku dpt dr dorg..n aku ase spirit aku dtg blk.aku arap ktorg sume dpt wt lelok tuk 1st ppr neh=)

mekasey gak kt daus cz bnje ktorg fradoo hehe.t bnje la lg ehh

dan term yg kmi blajo arini ialah 'KERAH' wakaka~~

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...