search this blog!

Friday, April 2, 2010

klj melati-sek2-sek17-epo~


haha akhirnye bjye gak ak smp ke umh.perjalanan yg x jugak singkat tp still penat.otw ke epo mcm2 benda aku tgk dan ase.de yg lucu.de yg geram.de gak yg ase ampeh hehehe...disebabkan kls csc cancel maka aku pon bgegas blk ke blk.kemas pe yg patot,kutep bju kat ampaian,g atm withdraw dwet n trus blari ke bus stop. lme gak aku tgu bas t603 da la pns huhu.smp2 je kat sek2 aku nmpk btl2 dpn mate aku bas g sek17 plak blalu pegi ngan slambenye~saket ati weyh!! last2 aku naek lah teksi.mhl dow! tp xpela dpt gak aku bli tket kul1 hehe~mood bangge jap.

pnen pale aku lpk kat bus stand tuh.br je aku nk mnum ayo ttbe de sorg machik neh slumber je rotan ank liao ngan ranting kayu..byk kali lak tuh.saket ati aku tgk.lam ati aku ttny pela slh dak tuh??die juz maen2 kat area tu je.ermmm...hanya mampu melihat...

ttbe aku nmpk lak sorg dak yg noty ngah pukol2 2eko kucen ngan botol kosong.ampehnye!!ase nk mrh tp pe kn daye...

otw ke epo...ujn membasahi bumi.seakan2 dedaunan dan bunge2 riang disirami air..ase nyaman suasana d epo tem tu.ngan view yg santek aku pon bcakap lam ati..'even epo x la canggih sgt cm kl tp sentimental value yg de kat old skool town neh sgt tgi'=)


No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...