search this blog!

Sunday, November 14, 2010

brickgame masuk ayo!

aku pny kale klabu kot
tah la nape arini aku tetibe nk buat death confession pasal kesalahan aku masa kecik2 dulu haha..untung2 tade sape yang baca so tade la yang taw.dink! dulu masa taon 80an,ececeh...masa tu mana ada PS.yang ade pon brickgame.tu pon aku dah ase wah canggihnye haha.masa tu bapak aku bli satu je..share la ngan akak aku..aku x reti pon main tapi asal kua bunyi tu aku da ase ckup hebat lah haha.de suatu ari tu aku main air lam bilik air la kn..tetibe aku teringat yang brickgame tu agak berhabuk dan kotor..aku pon ngan niat suci murni nak bersihkan brickgame tu pon rendam la ia lam cebok yang berisi air sabun.apelah bodo sgt aku masa tu.ish3...tetibe bapak aku nak try main liao tgk aikkk asal jadi camni.alamak!aku yg salah ke neh?mati la...tp sampai skg aku x ngaku yang aku buat,,mati2 x ngaku haha.masa yang aku kentot tu dorg tanak caye lak yang aku kentot..ish3

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...