search this blog!

Sunday, November 14, 2010

kale luna besar

kale idaman~

ingat lagi dulu2..masa aku kecik.darjah 2 kot.masa tu kwn2 aku sumenye mak bapak dorg blikan kale pensel yg beso2.tak main la yg 12 batang.dorg pny sampai 24,30 lbh batang pensel kale.ish3 byk tol.tah pela yg dorg nk kalekn tu..aku pon nk jgk..blk je umah tny 'mak2 bile nk bli kale beso?' sampai aku ase mak aku pon nk lempang aku cuz fedup ngan pertanyaan aku haha..sori mak


one dae..around 8pm + camtu.aku pon lepak la kat dining sambey buat kje skolah.tetibe alamak aku terkentot.tade bunyi tapi bau power gak la.sampai sume lam umah tu mintak balang oksigen haha.pastu aku takot nk ngaku.ish...tetibe abah tanya 'sape yg ngaku die kentot abah bli kale luna beso'. tetibe aku pon terus angkat tangan.'ana2!ana yang kentot tadi.sok abah bli kale luna beso ye=D'

pastu sume orang lam umah gelak..dorg ckp 'ish3 kale beso punya pasal aku sanggup ngaku yang aku kentot' aku tak puas hati..mang aku yang kentot lah!mang la aku nk kale beso tu tapi mang hakikatnye aku yang kentot...jujurnye aku tem tu>_<

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...