search this blog!

Sunday, November 21, 2010

kucen jantan dan breast feeding??

satu hari aku bangun pg lambat..mang hari2 kot lambat.aku bangun cari mak aku.aku tengok dia ngah berkebun.menguruskan pokok2 bunganya.aku senyum pada ank2 kucen yg mak aku letak dlm kotak.nanti lepas mandi aku mau main2 ngn kamu ye..


sudah mandi...


aku tengok mak buat sesuatu kat anak2 kucen lam kotak tu..aku dengar dia membebel.dia bebel kat sape plak neh?rupa2nye kat ibu kucen...dia ckp nape la kamu ni tanak susukan ank2 kamu?bia je ank2 lapo.ish3 nk jadi cm manusia yg buang ank ke.sampai x dulikkan ank2..tu dia syarahan mak aku pada ibu kucen


aku tengok kucen tu  cm x keruan je dok lam kotak.nape cm nk lari je.mak aku pegang kucen tu sambey ank2nye nk isap susu.skali...mak!tu kn kucen jantan...nampak tu telo dia da beso.hakhak.ape la.patut la dia tanak! ehh yeke mak x nmpk>_<


tu la mak,,len kali pakai spek.kucen tu sama kale tp len jantina..lepas kejadian malang lg memalukan tu,aku x penah nampak kucen tu dtg kt umh aku lg.mayb dia rasa terhina haha

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...