search this blog!

Wednesday, June 22, 2011

harapanku di kelahiran ini..

salam u ols..dah lame rasenye tak menulis dalam keadaan mood yang baik. so harini aku nak cte benda yang dah jadik couple days before.. firstly syukur Alhamdulilah result pon dah kua. status complete boleh buat aku tersenyum. grad on time lah aku ni ye..hasrat nak mendapatkan dean list pon dah tercapai..just koje je tak dapat lagik. hampaaa...oh ye..daddy's day yang lalu kami sambut di rumah dengan hidangan domino's yang ala2 pantas lg mudah kann. hehe. my dad, my hero. we are proud to be ur daughters n son! oh ye..hampir aku terlupa. akak aku pon dah selamat bertunang ngn abang mok2 nye tu haha. cpt2 la langsung ye..pastu aku skip turn aku kat chik plak haha..neway congrats!


esok, hari yang aku tgu2. tapi ternyata hidup aku maseh sama. tiada ape yang boleh dibanggakan. sedih la pulok..kdg2 aku tengok gadis2 lain manja, baik hati, lemah lembut. tak macam aku neh. panas baran, suke maki,. kesimpulannye mang takde kelembutan dan keayuan lah! 


sooo..harapan aku di kelahiran ni,, aku harap aku akan jadi sumbody yg ade value added. lebih sopan, sabo, tak kuat maki apetah lagi mencarot..hai susahnye..>_< moge2 lagik 2 3 taon aku akan jadi bini orang lantas menjadi ibu yang penyayang seperti mana aku menyayangi kucen2 haha. 


SELAMAT ULANG TAHUN TUK DIRI SENDIRI. 

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...