search this blog!

Tuesday, June 28, 2011

cube mengadaptasi 'senyum, tak perlu kata apa-apa'

aku bukanlah penggemar lagu Senyum, sekadar layan gitu-gitu je. maybe liriknya yang agak catchy kadang kala menjadi halwa telinga dan bibir untuk aku ikot sama bernyanyi..terus terang sebelum ni aku rasa pffft dengan 'senyum, tak perlu kata apa-apa' sebab cam tahpahape je haha.


sekarang ni, aku stress hampir setiap hari( or maybe aku ni memang jenis moody tak tentu pasal, ok wuteverr)
so..nak tak nak aku cube mengadaptasi istilah 'senyum, tak perlu kata apa-apa' dengan harapan aku tak lagi serabot, serabot dan serabot haha. aku admit adakala kesusahan,kepayahan dan kesedihan itu perlukan sejenis antidote yang bernama SENYUM. 


ok jom :)))))

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...