search this blog!

Friday, July 15, 2011

Pintu-pintu rezeki

Salam Jumaat semua...harini cuaca sangat baik. mendung dari pagi sampai la ke petang. menambahkan kemalasan untuk bekerja. kerjakah aku haha..


Harini aku dapat rasakan pintu-pintu rezeki terbuka dengan luasnya. Tapi aku sendiri tak pasti arah mana yang patut aku pergi. Sekadar mengetuk pintu tapi tak jugak brani masuk..haishh banyak dah rezeki yang aku tolak. Mungkinkah tiada minat? or mungkin jugak aku ni jenis memilih...aku pun tak pasti..


Semalam ade respond dari 1 company. HR exec position nye..jangan kata yang ni pon nak tolak..haha aku tergelak snirik. ape sebenarnya yang aku nak jd ni?? sebenarnye aku dah cukop frust sebab terlepas peluang kat company minyak tu. minyak ohh minyak -..-


Ahad ni aku nak berhijrah ke Serdang. moga-moga ade rezeki yang aku berkenan di sana. Aminnn

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...