search this blog!

Friday, July 29, 2011

A very warm welcome to Ramadhan

Alhamdulilah umat Islam seluruh dunia akan menyambut bulan puasa minggu depan..Aku pon dah abs ganti pose. wah! br tenang jiwa aku neh. tade hutang2 dah. Seperti biasa lah kita semua mengharapkan amalan puasa kita lebih baik dari tahun2 yg lalu..makan kena kawal, napsu napsi di bazar tuh..ish3... dan azam aku kali ni ialah bangun saho! haha. sebab ape..nabi kn cakap dalam saho tu ade keberkatan dan membezakan antara puasa orang Islam dan Yahudi..aku bukan langsung tak saho lah..tapi aku akan make sure yg aku akan makan b4 tdo. means aku saho awal lah. tapi melambatkan saho tu adalah lebih bagus kannn

So I would like to take this opportunity to wish Happy Fasting Month to all my Muslim friends from all around the world :) 

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...