search this blog!

Saturday, July 14, 2012

Alhamdulilah..:)

Assalamualaikum..hari yang baik, perasaan yang tenang. Alhamdulilah ya Allah..harini parcel yang aku tunggu sampai jugak dengan selamatnya ke tangan aku sendiri..terima kasih En Syafiq..tertunai jugak hajat ni sebelum sampainye Ramadhan kali ni..Alhamdulilah..moga bertambah amalan dan diberkati Allah..itu ucapan sms En Syafiq pada aku tadi..seronok hati ni tak terkata..menggigil aku masa nak buka parcel tadi. Entah la kenapa..Tapi tak sempat nak sentuh dan mula recite memandangkan sekarang ni aku tengah uzur..InsyaAllah lg sehari dua boleh dah kot..


Moga hati ini bertambah tenang dan setiap apa yang aku buat rasa diberkati..insyaAllah..aaminn

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...