search this blog!

Thursday, July 12, 2012

Congratulations syg:)

Assalamualaikum..Alhamdulilah what a peace and calm day today..hati ini tenang seperti selalu..:) harini aku dihujani dengan berita gembira darinya..walaupun pada awalnya dia segan nak bagi tau tapi my instinct say so..hehe congrats my dear saniku..Semalam aku diberitahu yang dia tak masuk kerja sebab ada raptai..program apa, tu aku tak sempat nak tanya..so harini still be the same but actually raptai dah takde sebab program start harini..then I asked him what program actually did u involve today? and dia just cakap got APC today. Then I asked myself, APC is stand for what? Hurmm rasanya macam it stands for Anugerah Perkhidmatan Cemerlang..


Then I asked him is it correct? Dia just cakap taklaa..Ohh ok aku salah teka..but then dia cakap maybe..hehe I think so..it stands for anugerah perkhidmatan cemerlang..if betul I would like to wish him congrats..Hehe pastu baru dia ckp betul..hehe it must be an enjoyable Thursday for u dear..u deserved to get it sebab kamu memang rajin and I know u did a great job there..I guess the other staff kat JKR mechanical engineering kinta ni patut jadikan kamu as their role model la hehe..Again, congrats dear<3 

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...