search this blog!

Monday, March 11, 2013

Gaduh-gaduh manja

Assalamualaikum..hello Monday..not bad, not that Monday blues..tapi sayang la Man Utd draw plak dgn Chelsea huhu. Lega sket dah siap pun paper aku..tunggu Dr check and insyaAllah boleh la publish..

Ermm semalam dan kemarin adalah hari yang agak sukar. Emosi bercampur dengan ego, mungkin..agak mengusutkan keadaan..Kembali berdoa pada tuhan, jika kami memang tercipta untuk bersama, aku harap hati ni sentiasa tenang dan moge didekatkan semula dua hati ni..Alhamdulilah..nampak kematangannya di situ.Aku kira dia tak alert walaupun aku tau ade sesuatu yang tak ok..Lastly dia yang bertanya, puncanya dia sendiri tak pasti tapi yang pasti ia bermula dari petang kemarin..betul tak? Wah memang pandai meneka..

Cuba merungkai dari hati ke hati..jarang kami berselisih rasa, memang agak janggal..katanya tak tenteram harinya semalam..ohh I'm sorry abang...it was not my intention..katenya mungkin dia terlalu busy dan tiada masa untuk aku..aku actually tak ade masalah dgn tu sebab aku tau dia memang banyak kerja..lastly, dia decide nak datang ke sini next week. Aku rasa agak bersalah, mungkin juga menyusahkan dia..katanya dia perlukan masa untuk betulkan semua ni so biarla dia datang ke sini next week..at least boleh release and relax sket..fana mane2 je bang..janji tak menyusahkan abang..

Hopefully akan datang tak jadi dah macam ni...canggung sangat rasanya..#tu laa abang, org tanya ok ke tak dia ckp ok je...padahal org tau la dia tak ok..tapi takpe your reason is acceptable..iloveyou abang

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...