search this blog!

Tuesday, March 19, 2013

Nervousness! What??!!

Assalamualaikum..It's a Tuesday, and I think it's a bad bad bad Tuesday! Actually macam mana nak overcome my chronic nervousness? Tah la aku rasa tahap aku ni bukan kena mandi bunga dah tapi mandi ayo longkang je huuu..tah la aku baru je menyalahkan perasaan gemuruh ni sebab aku rasa diri aku macam loser, tapi bila aku try search ape doa-doa untuk kurangkan nervous, ade sorang ni tulis perasaan gemuruh ni adalah anugerah dari Allah..mungkin dengan adenye perasaan ni kita sebagai manusia akan terus berusaha and cube untuk atasinye sebab perasaan gemuruh ni hanya bersifat sementara..InsyaAllah ia akan berkurangan bila kita sendiri memotivasikan diri kita, cuba untuk atasi dan hadapinya..selalu berfikiran positif and yakin pada diri sendiri. Honestly, aku bukanah seorang yang mudah nak pura-pura cool..aku terlalu banyak berfikir sampai hilang fokus..tu la kelemahan yang aku ada, dari dulu sampai sekarang..even nak masuk dalam hall for final exam pun takot..padahal masa tu dah FINAL SEM kot! OMG..teruknyeee

Tah laa aku mampu berdoa je sekarang ni..tak de daya nak mendatangkan sesuatu kebaikan dan takde kekuatan nak menolak sesuatu keburukan melainkan dengan kudrat iradat Allah..Tolong aku ya Allah..aminn

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...