search this blog!

Sunday, March 10, 2013

March

Assalamualaikum..selamat pagi Ahad yang agak membosankan huhu..seorang diri di rumah adoyaii..ade kerja tapi malas nak buat haha. Pejam celik kejap je dah bulan 3..tapi Alhamdulilah masih lagi bernafas, dapat melaksanakan tugas dan bertemu dengan insan-insan yang tersayang..banyak perkara yang nak diceritakan..

Kehidupan kat sini baik-baik saje..aku dekelilingi dengan insan yang hebat, baik hati dan rendah diri..Alhamdulilah ya Allah, sekurang-kurangnya aku pun dapat ikut jejak dorg..terima kasih ya Allah kerana bagi aku peluang menimba pengalaman kat sini..dorg sume baik-baik belaka..

Hari silih berganti, aku bahagia dengan dia..Tak sangka anak mak ni dah tua, bila dia ajak kawen baru la sedar alamak dah tua rupanya aku ni..dah layak kawen hehe..InsyaAllah, katanya semua tunggu dari kita je..parents tiada halangan..tq semua sebab bagi restu :) Dia tanya agak-agak nak pilih bulan dan tahun bila yang boleh langsung? Aduhh tak terkata aku..tak pernah terfikir bila seorang lelaki ajukan soalan macam tu pada aku..InsyaAllah aku beri jawapan hujung tahun 2014. kita hanya merancang..hope lambat or cepat kita dapat hidup bersama jugak..InsyaAllah.. yang lucunya dia dah berkira-kira tempat nak pergi honeymoon..amboi abang ni...katanya biar plan siap-siap.nanti senang nak book tiket and prepare ape yang patut..yela bang fana ikot je..lastly destinasi pilihan dia ialah tempat yang aku pernah pergi iaitu Pulau Manukan hehehehe...

Next week dia nak ke Thai plak..ade event drift kat sana..berat hati ni nak biar dia pergi..jaga diri baik-baik ye abang...mudah-mudahan orang-orang yang aku sayang sentiasa di dalam rahmat Allah dan selamat walau di mana pun mereka berada..aminn

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...