search this blog!

Thursday, February 24, 2011

adoii. sunyi!

alahai sunyinye mlm neh! kalau lah ade teman. ermm~ tengok oh yeah byk kali pon dah tak mampu nk buat aku senyum apatah lagi sengih mahupun ketawa gulen2.sume pon mahu pulang ke rumah esok. adoyaii bertambah sunyi lah diri ini oiii...dah online marathon pon borink jugak. tem x taw nk buat ape line ni laju plak. cis!

mahu keluar tapi x taw ke mana arah tuju. kolumpo? huh sesak, panas, ramai orang. aku x suke. tambah plak duit x brape nk ade. kan best if skg ni ade orang nyanyi2 mahupun bersyair atau bersajak di tepi tinge aku sambey aku menunggu saat2 tuk tdo HAHA. 

ade kerja tapi macam biasa lah . malas mau buat. esok sajelah aku siapkan ( ayat lazim bagi seorang pemalas). adoyaii malam ni betul2 sunyi. teringat aku pada c ketot, ted, moo dan embekk tersayang :)

2 comments:

  1. mengajaki le jiran ke jln tokoh nye ponn..adoiyaii..emm.. ;p

    ReplyDelete
  2. adoyaii. jike mahu ke jln tokoh sy terpakse berangkat lebih awal! ermm adoyaii. mls bgn pg punn nii

    ReplyDelete

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...