search this blog!

Saturday, February 26, 2011

pada suatu hari...

harini cuaca sangat baik! aku pk dari terperap dalam bilik, ade baeknye aku kua. jln2 cuci mate :) mang agak x best jalan sorg2 neh. tapi xpela nk wt cane kann. window sopin sorg2. mkn mekdi sorg2. bli brg sorg2. hehe


niat utama nak kua harus di selesaikan dlu. cian hp aku tade baju. skg die da ade baju hehehe. pastu melilau cari jam. ermm tade yg best tapi last2 bli jugak! pastu adoyaii. aku nampak plak coursemate aku! naseb die x nmpk aku. uikss nape die jln dan pegang tangan coursemate aku tu plak? bukan die da ade gf ke. ishh gosip neh! bukan maen mesra plak. setau aku lah kn die cpl ngn coursemate aku lg satu. dari dip lg. xkn la scandal plak. ishh! kok ye ponn p lah kl ke (supaya tidak kantoi) haha. tapi tah la if dorg da clash..amboii sebok je aku neh haha. tapi kn (ececeh sambung lg!) mang surprising me lah! sampai abg yg jual brodben tu cakap ngn aku pon aku still t'nganga lg. bukan terkejot sbb promosi brodben liao yg murah tuh tapi sbb coursemate aku ni lah.


petang tadi ramai orang lepak kt tasek. ade yg datang dengan kwn2. datang dengan family. datang dengan kekasey. ahaks!aku datang dengan bawak ayo mekdi ^___^  ermm bestnye. ade orang kayak, orang picnic, ade angin2 lg.  wut a happy moment 4 todae! :) but i wish u were here...^___^


den mang suko amk2 gamba neh~

adoyaii. picnic sorg2!

saya date ngn kerusi >__<

ignore yg laen! hp da ade baju
bestnye punn ni. adoyaii haha

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...