search this blog!

Saturday, February 19, 2011

aku yg semakin.

harini hari sabtu,,asenye tayah gtaw kot.kt post entry kn ade date.tp xpela aku ni kan pelupa! semakin hari asenye semakin parah palotak aku neh haha..(gelak tuk ilank kan ase risau!) kadang2 aku lupe aku da pakai deodorant ke belom.makanye aku pon pakai lah lg skali huhu..kdg2 kwn aku pesan air tp aku patah balik sebab aku lpe air ape yg die nak haha..aku takot aku lpe ape yg lect ajo lam kls..ni sem yg terakhir..tolonglah!


tapi ade bagosnye jadi pelupa.sekurang2nye peristiwa yg aku tanak igt buleh ilank cm2 je( tu pon kalo lupe la) .tapi yg pelik benda2 cm2 tak plak aku lupe..haha pandai memilih plak penyakit lupe aku neh. dan penyakit lupe aku neh semakin parah bile ditambah lg dengan penyakit mls dan jeles HAHA..dammit!


harini aku ase saket hati dan seperti mahu memerli orang HAHA.harap2 aku boleh lupe peristiwa yg ini!

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...