search this blog!

Sunday, February 13, 2011

ini betul2 GILA!

salam u ols! harini aku nk cte sumthg yg siyes sket,,,siyes x tipu!! aku suke kawan ngan orang yg gila2 tp takot ngan orang gila! haishhh!!aku baru dpt msg dari mak aku yg adek member aku(ekceli x brape rapat pon) dah slamat d masokkan ke hospital tg rambutan (alaa..yg dekat ngn bercham tuh!) pagi tadi akibat penyakit dia yg dah btambah kritikal...takziah lah wt family ko azila,,,


ermm mak aku ckp adek die (mira) tuh tensiot sgt sal stdy die huhu..yela mira tu nk amk archi tapi mama die soh amk nursing..ape lah.bagi aku juz let ur kid choose wutevr field yg dorg minat as long as x ke arah kesesatan,,ececehh! tapi betoi la..cian plak aku ngn dak mira tuh.da la mude lg..br 20 kot,,cun plak tu..aku ase kt wad tu die la yg plg cun(opps!sori der)


baru2 ni die dikatakan bertindak d lua batasan ngn cube membunuh akaknye (azila@kwn aku) ngn pisau!b4 ni plak member tmpt die stdy,,ps2 kn3 mak die ckp die picit mate kucen die sampai lembik! tu psl lah doc soh anto die g spital cpt2...


ermm aku ase cm meaningless plak idop die huhu...kalau lah mak die x pakse2 cm2 aku ase mesti x jadi cmni kann...neway aku betul2 simpati..muge u ols 1fmly byk2 kn bsabo ok!

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...