search this blog!

Friday, May 18, 2012

Hehe macam-macam hal!

Assalamualaikumm...Phew what a hectic Friday lah hehe..all in one! mang rasa penat, macam robot, busuk akibat peluh, almari baju bersepah, kerja banyak tak siap, dapat beberapa news yg sangat urgent tapi sempat p dating hahaha


Actually Isnin takla blues sangat bagi aku. Jumaat lagi hectic sebab banyak kerja yang bakal jadi on the following week akan dilambakkan pada hari Jumaat huhu..dah la Jumaat tu rasa mcm singkat je waktu dia sebab break lama sangat.  Ermm apa boleh buat..hadap jela. Janji kita tetap senyum..:) Btw thanks to Ming sebab inform aku pasal final exam untuk research method punya kelas. warghhh!!bile masa la plak ade sit-in untuk final exam for postgrad neh??nsb ade lagi sebulan nak prepare. Next two weeks dah la kena hantar assignment yang marks dia carry about 40% huhu..hopefully semua ok la sebab Prob stat aku pun got no prob and Dr cakap everything pun clear. Alhamdulilah..just aku nak tunjuk the whole chaps kat advisor aku je..masakkk..


Lagi satu hal yang bikin pening pale aku ialah nak apply grants ni. Gile lah, dalam portal cakap next month close date. Aku pun baru je check kmarin and Zuzu n Tati pun baru je sembang2 psl benda tu. Tup tup Dr msg aku cakap mgu depan last. Gile terperanjat hati beta huhu..Dia suruh isi mana yang boleh. Aku rasa mang banyak yang tak boleh. Ni 1st time kot aku apply grant tu. Hope dapat la 15k banyak kot tuk cover project aku nanti..mintak-mintak sumenye ok laa..InsyAllah..


And petang tadi sempat plak aku jumpa dengan Mr Kepok runner aku tu haha..ehh awal plak habis kursusnya. Aku plak yang kelam-kabut wehh..last2 aku cakap bagi aku masa jap. Aku nak angkat kain haha bengong je. Kali ni aku tak berapa kaku la..banyak jugak yang kami sembang-sembang:) Last-last baru la aku bagi kek kat dia hehehe..ohh malu haha. Ye-ye je dia cakap mesti sedap ni..kang otw balik tak sempat sampai rumah mesti dah abis ni..haha pandai yela ek hehe..


Ok la, may Allah bless and ease ur journey. Cik cefy tak buat hal kira ok la tu:) Tata..ILY

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...