search this blog!

Wednesday, June 9, 2010

ati bersepah dgn memori.....♥

cuace yg redup ala2 nk ujn mang wt aku ase ngtok...huarghhh~sempat lg menong+berangan sblom pegi nx cls hehhee...ttbe tigt zmn knk2 dlu..choki2,sugus,crispy,nano2,cekelat syiling emas haha.my childhood candy lah.ms kck2 esp tadika aku salu kne buli haha.tp skg aku lak buli org mwahaha..

tem skula menengah len lg ctenye.adventure gitu..........sbjk yg susa,nk ikot pale anin snirik n explore nu thgs..dan waktu tu aku maseh chomot:)

msuk lak zmn dip~jaoh dr kuarge..nun d land below da wind ak pegi.sgt best..slang,culture dan mknn(sori 2 say fud kt sne tasedap haha)..tp tmpt lepak die cara gak r:)

dan skg in da middle of deg tem~dan aku tasabo nk abs hehe..

dr zmn jiwe kaco+ 0...dtg sorg demi sorg kwn yg sudi mjadi bahu tmpt aku bsandar~a sholder of mine:) wt kn aku ase bsemangat blk..

cnta dtg~cnta pegi..yg dlu biala pegi.dan skg aku epi ngn my sygness..sygness yg 1 mse dlu salu ks smgt..'na ko ble wt.na ko ble idop tnp die.na ko kuat'

dan skg aku nk ckp kt die plak..'na xble wt tnp kamoo.na xble idop tnp kamoo.na xkuat tnp kamoo'.....................:)

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...