search this blog!

Monday, June 14, 2010

dan aku katekan aku laparrrrr....

smlm sewaktu aku dan rakan2 sdg asek mkn bege dingdong kami pon de niat nk ganti pose.maka aku pon menjadi ketua kunun2.ajo dorg cane nk niat..mang aku pon ase nk pose arini.ngam plak ari senin kn.ms aku sedang golek2 atas tilam yg x bpe nk empuk tu aku pn t'pk nk bgn awl sket.bajet2 nk saho la kunun.tp aku juz nk num air msk je bab aku mang xbese lau x num air mati tem pepagik

tah npe ttbe aku pon tjge kul 6.02am.aku tgk jam sambey b'pk...ermmm de waktu lg ke hah.aku dahage gle neh.aku pon jln g meja dan trus num air mineral yg de,ngan niat dan pnuh yakin.."ala de lg neh waktu imsak:p "

bgn pg nk g kls td aku pon t'pk2 dan agk ragu ngn status aku..aku neh pose ke x??ermmm

lam lift td aku jmp mbr aku c pah yg agak alim dr kami sume neh.aku pon mluahkan kemusykilan aku.die ngn tgelak2nye pon ckp la..."ala fana lau dh cm2 xdpt la aku nk tlg.ko pose tp ko g num wtpe.lau ko ngigau tem tu xpe"
ermmm.....tp da prob is aku sedo la plak tem tu huhu.bek aku tayah pose je arini..t jela aku gnt pose aku yg berbaki lg 4ari tu huhu..

aritu abg da pesan..lau nk pose xble niat cm2.mn x nye kul 8.30 pg da ngadu lapo la.siap plan nk mkn pe n ktne lg.ish3~terok!!

P/s:even aku cm2 tp bln ramadhan aku taat waktu pose dan bbuke taw:p

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...